صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کریس الکساندر: پاکستان حامی اصلی تروریسم است

کریس الکساندر، دیپلمات مطرح کانادایی روز گذشته اول جنوری، در توییتی گفته است، بیست سال تلاش بین‌المللی با شکست مواجه شده است.

کریس الکساندر، دیپلمات مطرح کانادایی روز گذشته اول جنوری، در توییتی گفته است، بیست سال تلاش بین‌المللی با شکست مواجه شده است.

پیک‌آفتاب: کریس الکساندر، دیپلمات کانادایی در توییتر خود گفته که بیست سال تلاش بین‌المللی با شکست مواجه شد زیرا بازیگران کلیدی حاضر به مقابله با تهدید اصلی صلح و امنیت در افغانستان و جهان و حمایت دولتی پاکستان از تروریسم نبودند.

الکساندر هم‌چنان هشدار داده است که در سال 2022 زمان اقدام فرا رسیده است.

این در حالی است که نیویارک‌ تایمز با نشر مقاله‌ای گفته است که مسئولیت شکست امریکا در افغانستان به دوش پاکستان است و این کشور همواره نقش مخرب در معادلات افغانستان داشته است.

نیویارک تایمز در این تحلیل تصریح می‌کند که امریکا باید پس از این مستقیماً با افغانستان در ارتباط باشد و دکترین خود را در قبال پاکستان تغییر دهد. مقاله تحلیل می‌کند که بسیاری از پالیسی‌سازان امریکایی نیز بر این باورند که مسئولیت شکست امریکا در افغانستان به پاکستان بر می‌گردد و پاکستان در قبال افغانستان روحیه تخریب‌گرایانه داشته و سال‌ها امریکا را نیز فریب داده است.

پاکستان امریکا را «فریب» داده است

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیدعزیزالله
سیدعزیزالله
2 سال قبل

بلی دقیقا درست.

تماس با ما: contactus@paikaftab.com
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x