صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

سومین نشست کشورهای همسایه افغانستان در چین برگزار می‌شود

وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که چین سومین نشست کشورهای همسایه افغانستان را میزبانی می‌کند. پیک‌آفتاب: سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران امروز 10 عقرب در یک نشست خبری در تهران گفت که سومین نشست کشورهای همسایه افغانستان که دور اول و دوم آن در اسلام‌آباد و تهران برگزار شد، در بیجینگ برگزار خواهد […]

وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که چین سومین نشست کشورهای همسایه افغانستان را میزبانی می‌کند.

پیک‌آفتاب: سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران امروز 10 عقرب در یک نشست خبری در تهران گفت که سومین نشست کشورهای همسایه افغانستان که دور اول و دوم آن در اسلام‌آباد و تهران برگزار شد، در بیجینگ برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران نشست تهران درباره وضعیت افغانستان را موثر دانست و گفت که بیانیه پایانی، دستارود این نشست بود.

پیشتر وانگ یو، وزیر امور خارجه کشور چین نیز گفته بود که کشورش آماده است که سومین نشست کشورهای همسایه افغانستان را در بیجینگ میزبانی کند.

دومین نشست کشورهای همسایه افغانستان به اضافه روسیه، هفته گذشته در تهران برگزار شد و در آن وزرای خارجه کشورهای مذکور در بیانیه مشترکی خواهان تشکیل دولت فراگیر و مبارزه با تروریزم در افغانستان شده بودند. آنان از گروه طالبان خواستند که نگذارند تهدیدی از افغانستان متوجه کشورهای همسایه شود. هرچند طالبان بارها گفته است که از خاک افغانستان علیه همسایه‌ها استفاده نخواهد شد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x