صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

واکنش ابراهیم رئیسی«رئیس جمهور اسلامی ایران» در پی حملات اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را یک، تهاجم غیر انسانی و نقص آشکار مقررات بین المللی خواند.

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده گفته می شود که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در بیانیه ایی گفته است  که حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بی‌پاسخ نخواهد ماند.

امروز سه‌شنبه «۱۴ حمل» رئیسی طی بیانیه‌ای،حمله اسرائیل را محکوم کرد و آن را «تهاجم غیرانسانی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی» خواند.

وی درباره ی، حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در منطقه المزه در دمشق که عامل کشته‌شدن تعدادی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه‌پاسداران شد، گفت که «جنایت ناجوانمردانه اسرائیل بی‌پاسخ نخواهد ماند.»

رئیسی در آخر این بیانیه گفته است که دلیل هدف قرار دادن فرماندهان ایرانی توسط اسرائیل را شکست مکرر این کشور در برابر گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به ایران موسوم به «جبهه مقاومت» دانست.

بر اساس آنچه مقامات سوری و ایرانی اعلام کردند.۱۱ تن از جمله دو فرمانده و اعضای سپاه پاسداران در حمله روز گذشته اسرائیل به مقر کنسولگری ایران در دمشق کشته شدند.

دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که «موشک‌های اسرائیل، ساختمان متصل به سفارت ایران در بزرگراه المزه در دمشق را منهدم کرد»

سپاه پاسداران ایران  دوشنبه(۱۳حمل) با انتشار بیانیه‌ای بیان کرد که در حمله هوایی اسرائیل به دمشق، علاوه بر محمدرضا زاهدی فرمانده سپاه در سوریه و معاونش محمد هادی حاج رحیمی پنج افسر دیگر به نام‌های حسین امان اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی کشته شده اند،

رئیسی این تهاجم را غیر انسانی و نقص آشکار مقررات بین المللی دانست.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x