صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کشورهای حامی اوکراین در میدان هوایی رامشتاین گردهم آمدند

امروز پایگاه هوایی رامشتاین آلمان، میزبان 10 کشور حامی اوکراین بود که برای تقویت نیروها و تمویل ابزار نظامی این کشور در جنگ علیه روسیه گردهم آمده اند.

امروز پایگاه هوایی رامشتاین آلمان، میزبان 10 کشور حامی اوکراین بود که برای تقویت نیروها و تمویل ابزار نظامی این کشور در جنگ علیه روسیه گردهم آمده اند.

پیک‌آفتاب: رویترز امروز هشتم سپتمبر، گزارش داده که کشورهای حامی دولت اوکراین، برای حمایت و تقویت نظامی این کشور در مقابل حمله روسیه، در میدان هوایی رامشتاین آلمان گردهم آمدند. لوید آستین، وزیر دفاع امریکا نیز ریاست این نشست را بر عهده دارد.

اوکراین از کشورهای غربی می‌خواهد که به ارسال مهمات و تجهیزات نظامی به این کشور ادامه دهند، زیرا نیروهای اوکراینی می‌کوشند تا سرزمین‌های تصرف شده توسط روسیه را دوباره پس بگیرند.

با این وجود، دبیرکل ناتو وضعیت فعلی جنگ در اوکراین را در مرحله‌ای حساس خوانده و گفته است که تجهیزات توپ‌خانه‌ای و راکت‌های دوربُرد که از سوی کشورهای غربی تامین می‌شود، اوکراین را کمک کرده تا خطوط تدارکات و مراکز فرماندهی روسیه را مورد حمله قرار دهد.

این در حالی است که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین غروب یک‌شنبه چهارم سپتمبر، در پیام روزانه خود خطاب به مردم گفت که نیروهای این کشور، دو شهر در جنوب و یک شهر را در شرق کشور آزاد کرده‌اند.

اوکراین: به بزرگ‌ترین پیروزی در ضد حمله یک هفته اخیر دست یافتیم و سه شهر را آزاد کردیم

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x