صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کشف یک گور دسته جمعی در پنجشیر

باشندگان محلی می‌گویند، ۸ جسد در گور دسته‌جمعی پیدا شده که همه باشنده‌های پنجشیر هستند. به گفته آنان، دستان اجساد از عقب بسته شده بود.

گزارش‌ها از پنجشیر از کشف یک گور دسته جمعی در این ولایت حکایت دارد. گفته می‌شود که اجساد پیدا شده در این گور دسته‌جمعی مربوط نیرو‌های جبهه مقاومت پنجشیر می‌باشد. مقامات محلی طالبان کشف این گور دسته‌جمعی را تایید می‌کنند، اما می‌گویند که آنها در جریان درگیری اخیر بین طالبان و جبهه مقاومت کشته شده‌اند.

پیک‌آفتاب: مولوی آغامیر مسئول استخبارات محلی طالبان در پنجشیر گفته است: گروهی از اجساد که در جریان نبرد کشته و از سوی باشندگان محل زیر خاک شده بودند، اکنون پیدا شده‌اند. به گفته منابع طالبان، این گور دسته‌جمعی روز جمعه، ۱۶ میزان در روستای بخشی‌خیل ولسوالی رخه کشف شده است. اما باشندگان محلی می‌گویند، ۸ جسد در گور دسته‌جمعی پیدا شده که همه باشنده‌های پنجشیر هستند. به گفته آنان، دستان اجساد از عقب بسته شده بود.

در همین حال صالح محمد ریگستانی از قوماندانان جبهه مقاومت پنجشیر در صفحه فیسبوکش کشف گور دسته‌جمعی از نیرو‌های این جبهه را تأیید کرده و این خبر را وحشتناک خوانده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x