صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کریستیانو از مسی عذرخواهی کرد +عکس

تیم ملی آرجانتین در بازی بعدی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، صبح روز جمعه میزبان تیم ملی پرو خواهد بود و به همین دلیل این روزها در حال برگزاری آخرین جلسه تمرینی خود است.

یک کودک بخاطر شباهت نامش با رقیب دیرینه لیونل مسی از وی عذرخواهی کرد.

پیک‌آفتاب: تیم ملی آرجانتین در بازی بعدی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، صبح روز جمعه میزبان تیم ملی پرو خواهد بود و به همین دلیل این روزها در حال برگزاری آخرین جلسه تمرینی خود است.

روز گذشته چهارشنبه، 13 اکتوبر، بیرون از کمپ تمرینی تیم ملی آرجانتین . در جلسه تمرینی، یک اتفاق جالب رخ داد و آن هم حضور یک کودک با یک پوستر جالب بود.

این کودک آرجانتینی که نامش کریستیانو است، به نظر می رسد بابت آن ناراحت است، چرا که لیونل مسی را به شدت دوست دارد و به همین علت با استفاده از این بنر، از لیونل مسی بابت نام خود که “کریستیانو” است، عذر خواهی کرده است.

کودک آرجانتینی روی بنری که مقابل کمپ تمرینی آرجانتین در دست گرفته، نوشته است:”مسی، مادرم را ببخش، او نمی دانسته که چه کار می کند. او نام من را کریستیانو گذاشته است.”

رونالدو و مسی سالیان سال رقابتی دیدنی در دنیای فوتبال داشته‌اند به طوری که بسیار بعید است که دو بازیکن دیگر در آینده بتوانند چنین رقابتی را در یک نسل تکرار کنند و رکوردها را یکی پس از دیگری بشکنند.

این کودک هم به علت علاقه بالایش به مسی که طرف مقابل رونالدو بوده، از جانب مادرش از مسی عذر خواسته است!

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x