صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

پروازهای بین‌المللی از فرودگاه حامد کرزی کابل آغاز می‌شود

سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت افغانستان: در چهارچوب پروازها از فرودگاه بین‌المللی حامد کرزی در کابل‌، با تمامی شرکت‌های هواپیمایی همکاری خواهیم کرد پیک‌آفتاب:‌عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت افغانستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در چهارچوب پروازها از فرودگاه بین‌المللی حامد کرزی در کابل‌، با تمامی شرکت‌های هواپیمایی همکاری خواهیم کرد. بلخی با […]

سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت افغانستان: در چهارچوب پروازها از فرودگاه بین‌المللی حامد کرزی در کابل‌، با تمامی شرکت‌های هواپیمایی همکاری خواهیم کرد

پیک‌آفتاب:‌عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت افغانستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در چهارچوب پروازها از فرودگاه بین‌المللی حامد کرزی در کابل‌، با تمامی شرکت‌های هواپیمایی همکاری خواهیم کرد.

بلخی با تاکید براینکه، نواقص فنی در فرودگاه کابل رفع شده است، اظهار داشت، انتظار داریم که تمامی شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی به پروازهای خود از این فرودگاه ادامه بدهند.

بلخی با اشاره براینکه، فرودگاه کابل مدتی بدلیل تحولات سیاسی و بروز برخی نواقص و مشکلات در بخش هوانوردی، بر روی پروازها بسته مانده بود، گفت، پروازهای داخلی نیز می‌تواند آغاز شود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x