صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

پایان درگیری افراد مسلح و طالبان در هرات

خوستی: نیرو‌های خاص سه آدم‌ربا را که در یک ساختمان در مربوطات ناحیه پانزدهم در منطقه‌‌ی پل‌ خیمه دوزان شهر هرات پنهان شده بودند، از بین برده‌اند.

گزارش‌ها از هرات حاکی از آن است که جنگ بین نیروهای طالبان و افراد مسلح پس از چندین ساعت پایان یافته است. منابع مردمی می‌گویند که دست‌کم پنج عضو داعش در یک ساختمان در ناحیه پانزدهم شهر هرات، در برابر نیروهای طالبان مقاومت می‌کنند. اما طالبان گفته‌اند که این افراد آدم‌ربا بودند که توسط نیروهای آنها کشته شده‌اند.

پیک‌آفتاب: هرچند مقامات طالبان گفته بودند که این درگیری بین آنها و آدم‌ربایان صورت گرفته، اما منابع مردمی می‌گویند که درگیری شدید مسلحانه بین نیروهای طالبان و داعش بوده است. به گفته‌ی این منابع، افراد مربوط به فرزند ملا عبدالمنان نیازی، یکی از فرماندهان سابق طالبان با نیروهای امنیتی امارت اسلامی درگیر شده است. این افراد چندی قبل با داعش اعلام بیعت کرده و گفته بودند که در برابر طالبان قیام می‌کنند.

با این همه، سعید خوستی، سخنگوی وزارت داخله‌‌ی طالبان می‌گوید که درگیری حوالی ساعت پنج بعد از ظهر به وقت محلی با کشته شدن سه آدم‌ربا پایان یافته است. او در حساب توییتر خود نوشته است: نیرو‌های خاص آنان سه آدم‌ربا را که در یک ساختمان در مربوطات ناحیه پانزدهم در منطقه‌‌ی پل‌ خیمه دوزان شهر هرات پنهان شده بودند، از بین برده‌اند. به گفته او در این رویداد به نیرو‌های طالبان تلفات وارد نشده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x