صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

هیئت طالبان به ازبیکستان رسید

تلویزیون دولتی با نشر ویدیویی در توییتر، گفته که طیاره حامل هیئت طالبان به سرپرستی مولوی عبدالسلام حنفی معاون دوم نخست‌وزیر طالبان با استقبال مقامات ازبک در میدان هوایی ترمز به زمین نشسته است.

هیئت طالبان که به منظور گفتگو با مقامات ازبیک به تاشکند رفته است، به ازبیکستان رسیده است. تلویزیون دولتی با نشر ویدیویی در توییتر، گفته که طیاره حامل هیئت طالبان به سرپرستی مولوی عبدالسلام حنفی معاون دوم نخست‌وزیر طالبان با استقبال مقامات ازبک در میدان هوایی ترمز به زمین نشسته است.

پیک‌آفتاب: عبدالسلام حنفی، معاون دوم نخست‌وزیر طالبان در رأس یک هیأت بلندرتبه برای یک سفر یک روزه امروز به ازبیکستان کرده است. تلویزیون دولتی لحظاتی پیش در صفحه توییتر خود با نشر ویدیویی، نوشته که طیاره حامل آقای حنفی و همراهانش در میدان هوایی ترمز به زمین نشسته است.

آقای حنفی در جریان دیدار یک روز از ازبیکستان، با مقامات این کشور دیدار خواهد کرد و به نوشته تلویزیون دولتی، آقای حنفی و مقامات ازبک در مورد روابط دوجانبه و مبادلات اقتصادی دو کشور گفتگو خواهند کرد.

در ترکیب این هیئت رییس اداره امور طالبان، سرپرستان وزارت‌های تحصیلات عالی، هوانوردی، فواید عامه، تجارت، اقتصاد و صحت عامه، رییس بانک مرکزی طالبان، نمایندگان بخش سکتور امنیتی طالبان و نمایندگان سکتورهای خصوصی شامل هستند.

این سفر هیأت طالبان به ازبیکستان در حالی صورت می‌گیرد که حدود دو هفته پیش عبدالعزیز کاملوف، وزیر خارجه ازبیکستان در رأس هیأتی به کابل سفر کرده بود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x