صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

هالییود می‌خواهد از داستان عملیات تخلیه کابل فلم بسازد

"یونیورسل پیکچرز" می‌خواهد با یک طرح پیش‌نویس بدون عنوان از "جورج نولفی" یک درام مبتنی بر حقایق عناوین خبری در مورد تخلیه 15 اگست افغانستان فلم بسازد. "چانینگ تاتوم" و "تام هاردی" ستاره های این فلم خواهد بود.

“یونیورسل پیکچرز” می‌خواهد با یک طرح پیش‌نویس بدون عنوان از “جورج نولفی” یک درام مبتنی بر حقایق عناوین خبری در مورد تخلیه 15 اگست افغانستان فلم بسازد. “چانینگ تاتوم” و “تام هاردی” ستاره های این فلم خواهد بود.

پیک‌آفتاب: این داستان بر اساس داستان‌های واقعی گزارش شده است که اخیراً در 15 اگست در کابل اتفاق افتاده بود، به زودی از آن فلم سینمایی ساخته می‌شود. این داستان بر اساس داستان سه عضو سابق تیم نیروهای ویژه امریکا متمرکز شده است که در کنار همتایان افغان خود به جنگ می روند تا خانواده‌ها و متحدانی را که در میان سقوط سریع افغانستان در ماه اگست سال جاری پشت سر گذاشته بود، نجات دهند.

جولز دالی، تاتوم و هاردی و همچنین رید کارولین و پیتر کیرنان این فلم را تولید خواهند کرد. نولفی تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

رایان جونز، معاون ارشد تولید، از طرف یونیورسل بر این پروژه نظارت خواهد کرد.

نیروهای طالبان در 15 اگست (25 اسد) وارد کابل شدند و حکومت جمهوری اسلامی سقوط کرد. با این حال نیروهای امارت اسلامی در تمام افغانستان حاکم شد. در جریان عملیات نجات کابل، امریکا و هم‌پیمانانش، تلاش کردند شهروندان خود را از افغانستان خارج کنند، اما موفق نشدند تمامی آنها را خارج کنند. به تاریخ 31 اگست آخرین سرباز امریکا از افغانستان خارج شد.

با این همه، این کشورها در تلاش است تا دوباره با راه‌اندازی عملیات نجات؛ شهروندان، همکاران و افراد در معرض خطر را از افغانستان بیرون کنند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x