صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

نمایندگان جامعه مدنی، نگرانی‌ها و خواسته‌های‌شان را با طالبان در میان گذاشتند

انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان اعلام کرده است که نمایندگان جامعه مدنی از 34 ولایت کشور تجمع کرده و با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست‌الوزرای طالبان، نگرانی‌ها و خواسته‌های‌شان را در میان گذاشتند.

انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان اعلام کرده است که نمایندگان جامعه مدنی از 34 ولایت کشور در دیدار با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست‌الوزرای طالبان، نگرانی‌ها و خواسته‌های‌شان را در میان گذاشتند.

پیک‌آفتاب: سمنگانی شام روز گذشته 25 جوزا، با انتشار رشته توییتی نگاشته است: “مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء، امروز در قصر سپیدار با ده‌ها تن از نمایندگان جامعه‌مدنی ذکور و اناث 34 ولایت کشور دیدار نمود.”

وی تصریح کرده است که در این دیدار، بریالی عمرزی، معصومه جامی، محمد ابراهیم تولا، حبیب‌الله پوپل‌زی و تمیم شاهد به نمایندگی از اشتراک کنندگان در مورد ارزش‌های جامعه مدنی، اهمیت تعلیم و تربیه و ارزش‌های حقوق مردم صحبت کرده و مشکلات‌شان را در میان گذاشتند.

سمنگانی افزوده است که این اعضای جامعه مدنی با ابراز خرسندی از برقراری نظام اسلامی، نگرانی‌ها و خواست‌های‌شان را با معاون سیاسی ریاست‌الوزرا مطرح کردند.

وی به نقل از مولوی عبدالکبیر می‌گوید که افغانستان خانه مشترک همه مردم افغانستان است و پاسداری از ارزش‌های اسلامی نیز وظیفه مشترک تمام مردم مسلمان افغانستان می‌باشد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x