صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

نبیل: “عبدالله پیش از سقوط، از فرار غنی خبر داشت”

نبیل به عبدالله: «حتمی به خاطر دارند که طی مجلسی قبل از سفر اخیرشان به ایالات متحده امریکا، برایشان گفتم که؛ اشرف غنی، حمدالله محب و فضلی فرار می‌نمایند، و نظام را سقوط میدهند!»

رحمت‌الله نبیل، رییس محور ملی افغانستان در توییتی به طعنه از اظهارات اخیر عبدالله عبدالله انتقاد کرده است. آقای نبیل گفته که پیش از سفر آخر عبدالله به امریکا به او هشدار داده بود که غنی و همراهانش از کشور فرار خواهند کرد.

پیک‌آفتاب: عبدالله عبدالله، رییس پیشین شورای عالی مصالحه ملی در گفتگو با تلویزیون «اندی‌تودی» اشرف غنی رییس جمهور فراری کشور را به ارتکاب خیانت ملی متهم کرده و گفته است: «انتخابات بد و بی‌اعتماد غنی بالای مردم و رهبران سیاسی افغانستان منجر به وضعیت فعلی شده است.»

آقای نبیل در توییت طعنه آمیز گفته است که او بسیار پیشتر از سقوط نظام، آقای عبدالله عبدالله را در جریان فرار غنی و همراهان حکومتی او قرار داده است. رییس محور ملی افغانستان نوشته است: «حتمی به خاطر دارند که طی مجلسی قبل از سفر اخیرشان به ایالات متحده امریکا، برایشان گفتم که؛ اشرف غنی، حمدالله محب و فضلی فرار می‌نمایند، و نظام را سقوط میدهند!»

رحمت‌الله نبیل آقای عبدالله را به حوصله‌مندی ناشی از خوش‌بینی مفرط سیاسی متهم کرده که به نوشته آقای نبیل، همین خوش‌بینی بیش از حد، بحران سقوط نظام را سرعت بخشیده است. او در ادامه توییت‌اش نوشته است: «متاسفانه “حوصله ستراتیژیک” ایشان هم بحران افغانستان را سریعتر ساخت!»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x