صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

من دموکرات نیستم؛ اما فقط به دموکرات ها رای می دهم تا دموکراسی ما را نجات دهند

پیک‌آفتاب: مکس بوت، ستون‌نویس مشهور روزنامه وال استریت ژورنال در تازه‌ترین مقاله خود درباره وضعیت کنونی و دموکراسی در امریکا چنین نگاشته است: به نظر می رسد در واشنگتن اجماع نظری وجود دارد که موفقیت ریاست جمهوری بایدن به نتیجه زیرساخت های کلان و صورت حساب هزینه های اجتماعی (social-spending bills) بستگی دارد که در […]

پیک‌آفتاب: مکس بوت، ستون‌نویس مشهور روزنامه وال استریت ژورنال در تازه‌ترین مقاله خود درباره وضعیت کنونی و دموکراسی در امریکا چنین نگاشته است:

به نظر می رسد در واشنگتن اجماع نظری وجود دارد که موفقیت ریاست جمهوری بایدن به نتیجه زیرساخت های کلان و صورت حساب هزینه های اجتماعی (social-spending bills) بستگی دارد که در حال حاضر در کنگره تحت بررسی است. ممکن است این بحث درست باشد، اما سرنوشت آنها بر نحوه رای دهی من تأثیر نمی گذارد. من یک رای دهنده تک فردی (single-issue) هستم.

بحث یا مسئله من، سرنوشت دموکراسی در ایالات متحده است. به بیان ساده تر، من هیچ اعتقادی ندارم که اگر جمهوری خواهان قدرت را به دست آورند، ما در دموکراسی باقی خواهیم ماند. بنابراین، اگرچه من دموکرات نیستم، اما رای خود را منحصراً به دموکرات ها ادامه خواهم داد.

همانطور که در هر انتخابات از سال 2016 تا کنون انجام دادم و این کار را تا زمانی انجام میدهم که جمهوری خواهان دیگر تهدید وجودی برای آزادی ما ایجاد نکنند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x