صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

عالمان دینی دارای رتبه علمی می‌شوند

ملا محمدحسن آخند، رییس‌الوزرای طالبان، طرح تثبیت رتبه‌‌های علمی عالمان دین و ارزیابی اسناد تحصیلی آنان را تصویب کرده است.

شورای وزیران طالبان در تصمیم تازه، فیصله کرده که اسناد عالمان دینی ارزیابی و برای آنان رتبه علمی در نظر گرفته شود. دوام روند توزیع تذکره، آماده‌سازی طرح سرشماری نفوس، حل مشکل معتادان و مدیریت سالم کمک‌های خارجی از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست تازه‌ای شورای وزیران بوده است.

پیک‌آفتاب: ذبیح‌الله مجاهد، سخنگو و معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان با همرسانی اطلاعیه‌ای در حساب توییتر خود از برگزاری نشست شورای وزیران طالبان خبر داده است. به اساس اعلامیه، این نشست شورای وزیران طالبان، امروز سه شنبه(4 عقرب) برگزار شده است. در این نشست ملا محمدحسن آخند، رییس‌الوزرای طالبان، طرح تثبیت رتبه‌‌های علمی عالمان دین و ارزیابی اسناد تحصیلی آنان را تصویب کرده است. رییس‌الوزرای طالبان تأکید کرده است که اسناد عالمان دین ارزیابی شود و رتبه‌های علمی آنان نیز مشخص شود.

در این نشست همچنین، هیئتی از سوی طالبان برای حل مشکل شرکت‌هایی که پول‌های‌شان در بانک‌های کشور مسدود شده، تعیین گردیده است. دوام روند توزیع تذکره، آماده‌سازی طرح سرشماری نفوس کشور، حل مشکل معتادان به مواد مخدر، مدیریت سالم کمک‌های خارجی و نیز پروژه تاپی از موضوعات مورد بحث نشست امروز وزیران کابینه بوده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x