صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کشف یک گور جمعی در محوطه بیمارستان «الشفا» غزه

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده از رسانه المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: کادر پزشکی و نهادهای امدادرسان امروز سومین گور جمعی را در محوطه بیمارستان الشفا واقع در غرب شهر غزه کشف کرده است.این نهاد اعلام کرد که تا اکنون جسد ۴۹ شهید از این گور جمعی بیرون […]

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده از رسانه المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: کادر پزشکی و نهادهای امدادرسان امروز سومین گور جمعی را در محوطه بیمارستان الشفا واقع در غرب شهر غزه کشف کرده است.این نهاد اعلام کرد که تا اکنون جسد ۴۹ شهید از این گور جمعی بیرون آورده شده است و نهادهای امدادرسان و کادر پزشکی در جست و جوی اجساد هستند. احتمال افزایش شمار شهدا با کشف پیکرهای جدید وجود دارد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در ادامه گزارش داد که تا کنون هفت گور جمعی در داخل بیمارستان‌ها در مناطق مختلف این باریکه کشف شده است.

رسانه‌های فلسطینی ۲۱ حمل نیز گزارش داده بودند که تیم‌های پزشکی پس از پایان حملات اسرائیل در بیمارستان الشفای شهر غزه، ۳۸۱ جسد در محوطه این بیمارستان کشف کردند.

روز دوشنبه ۱۳ حمل ارتش اسرائیل، از داخل بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن عقب نشینی کرد.

نظامیان اسرائیلی در دو هفته اشغال این بیمارستان، ویرانی شدید و فاجعه انسانی برجای ماندند. آنان همچنین بخش گسترده‌ای از ساختمان‌های بیمارستان و منازل اطراف آن را به آتش کشیدند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x