صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

طالبان سال مالی را تغییر داد

کابینه طالبان در نشست تازه‌ی خود، سال مالی را از ماه جدی به اول حمل تغییر داد. طالبان هم‌چنین واردات تیل و گاز بی‌کیفیت را ممنوع کرده است.

کابینه طالبان در نشست تازه‌ی خود، سال مالی را از ماه جدی به اول حمل تغییر داد. طالبان هم‌چنین واردات تیل و گاز بی‌کیفیت را ممنوع کرده است.

پیک‌آفتاب: اداره امور طالبان در حساب تویتترش گفته که نشست کابینه طالبان امروز 21 جدی برگزار شده است. در این نشست، تصمیم گرفته شده که سال مالی از ماه جدی به اول سال خورشیدی تغییر داده شود. به اساس بیانیه اداره امور، مهم‌ترین موضوع  نشست امروز کابینه مشخص‌شدن سال مالی و بررسی طرح بودجه ضمیمه‌ای که وزارت مالیه آماده کرده، بوده است. طبق اعلامیه منتشر شده، طرح بودجه ضمیمه‌ای ماه‌های جدی، دلو و حوت ۱۴۰۰ بدون تغییر تصویب شده است.

از سویی هم؛ انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان گفته که در این نشست هم‌چنین روی موضوعاتی چون جلوگیری از واردات تیل و گاز بی‌کیفیت تاکید شده است. کابینه طالبان تاکید کرده است، با تاجران که مواد بی‌کیفیت وارد کشور کنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. به گفته معاون سخنگوی طالبان، برای حل مشکلات تجمع تانکرها در بنادر، یک هیئت بلندپایه موظف شده تا از ورود تیل و گاز بی‌کیفیت و هم‌چنین کود کیمیاوی و غیرکیمیاوی بی‌کیفیت جلوگیری کند.

واردات تیل و نفت بی‌کیفیت از گذشته تاکنون یک مشکل جدی بوده و دلیل عمده‌ی آن، وجود فساد گسترده در گمرکات دانسته می‌شود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x