صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

طالبان: برای کاهش قیمت‌ها اقدام می‌کنیم

نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت در دیدار با شماری از تاجران مواد نفتی و گاز مایع گفته که دولت طالبان به زودی در قسمت کاهش قیمت‌ها، گام‌های اساسی را بر خواهد داشت.

مقامات طالبان می‌گویند که برنامه‌هایی را به منظور کاهش قیمت‌های مواد اولیه روی دست دارند. خبرگزاری باختر در توییتی به نقل از نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت نوشته است که آنها تلاش می‌کنند به رقابت‌های ناسالم تاجران نقطه پایان بگذارند.

پیک‌آفتاب: نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت در دیدار با شماری از تاجران مواد نفتی و گاز مایع گفته که دولت طالبان به زودی در قسمت کاهش قیمت‌ها، گام‌های اساسی را بر خواهد داشت. آقای عزیزی افزوده که حل مشکلات تاجران و جلوگیری از رقابت‌های ناسالم از اولویت‌های برنامه‌های آنها می‌باشد.

این اظهارات درحالی صورت می‌گیرد که قیمت‌ها اخیرا به شکل سرسام آوری افزایش یافته است. درحالی که اکثر شهروندان از بیکاری رنج می‌برند و دارایی‌های شان در بانک‌ها مسدود می‌باشد، قیمت مواد اولیه روز به روز درحال گسترش است. در کابل قیمت یک بورد آرد معمولی 2300 افغانی، یک حلب روغن جامد 2500 افغانی و یک کیلو گاز مایع به نزدیک 100 افغانی رسیده است. تاکنون امارت اسلامی طالبان هیچ کاری به منظور کاهش قیمت‌ها و نیز فراهم سازی زمینه کار فراهم نساخته‌اند.

در نتیجه سقوط حکومت پیشین، هزاران نفر و بخصوص زنان شغل شان را از دست داده‌اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x