صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

شکایت توییتر از ایلان ماسک

توییتر، یک شرکت حقوقی امریکایی را برای شکایت از ایلان ماسک در پی خروج وی از قرارداد 44 میلیارد دالری خرید این رسانه اجتماعی، استخدام کرده است.

توییتر، یک شرکت حقوقی امریکایی را برای شکایت از ایلان ماسک در پی خروج وی از قرارداد 44 میلیارد دالری خرید این رسانه اجتماعی، استخدام کرده است.

پیک‌آفتاب: رویترز گزارش می‌دهد که شرکت توییتر روز دهم جولای، شرکت‌ حقوقی «WLRK» را برای شکایت از ایلان ماسک و وادار کردن او به تکمیل خرید 44 میلیارد دالری این رسانه اجتماعی، استخدام کرده است.

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا روز جمعه گذشته، قرارداد خود را فسخ کرد و گفت که توییتر نتوانسته اطلاعاتی در مورد حساب‌های جعلی در این پلت‌فرم ارائه دهد. پس از آن؛ برت تیلور، رئیس توییتر قول مبارزه قانونی داد.

شرکت حقوقی‌ «Wachtell, Lipton, Rosen & Katz»، یکی از مشاوران حقوقی طرح ماسک برای خصوصی کردن تسلا در سال 2018 بود. در آن زمان، ماسک در توییتی اعلام کرد که برای یک معامله 72 میلیارد دالری برای خصوصی کردن تسلا «تامین مالی» وجود دارد، اما با پیشنهاد خود ادامه نداد.

در رویداد متذکره، ماسک و تسلا هر کدام 20 میلیون دالر جریمه مدنی پرداخت کردند و ماسک به عنوان رئیس تسلا، برای حل‌وفصل ادعاهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مبنی بر کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران، از سمت خود کنار رفت.

به گفته کارشناسان حقوقی، شرکت توییتر یک پرونده حقوقی قوی علیه ایلان ماسک دارد که از قرارداد 44 میلیارد دالری خود برای تصاحب شرکت رسانه‌های اجتماعی ایالات متحده کناره‌گیری کرده است، اما به گفته کارشناسان حقوقی، ماسک هم‌چنان می‌تواند مذاکره مجدد یا حل‌وفصل را به جای یک دعوای طولانی دادگاهی برای پایان نهایی‌سازی مسئله خرید توییتر انتخاب کند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x