صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

شورای وزیران طالبان: به افراد نامطلوب اجازه فعالیت داده نشود

در بیانیه آمده که شورای وزیران امارت اسلامی طالبان در این نشست بر تصفیه افراد نامطلوب از صفوف طالبان تاکید شده است. هرچند بیانیه منظور از افراد نامطلوب را توضیح نداده، اما گفته شده که به این افراد در چارچوب ادارات امارت اسلامی اجازه فعالیت داده نشود.

نشست شورای وزیران طالبان امروز در ارگ ریاست جمهوری برگزار شده است. به اساس اعلامیه‌ای که ذبیح‌الله مجاهد سخنگو و معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان در حساب توییترخود همرسانی کرده است، در این نشست مسایل مهم مورد بحث قرار گرفته است.

پیک‌آفتاب: در بیانیه آمده که شورای وزیران امارت اسلامی طالبان در این نشست بر تصفیه افراد نامطلوب از صفوف طالبان تاکید شده است. هرچند بیانیه منظور از افراد نامطلوب را توضیح نداده، اما گفته شده که به این افراد در چارچوب ادارات امارت اسلامی اجازه فعالیت داده نشود. در این نشست همچنین بر تامین نیازمندی‌های تاجران و بازرگانان ملی تاکید شده و گفته شده که تسهیلات لازم در بخش تجارت در اختیار آنان قرار گیرد.

شورای وزیران طالبان همچنین گفته است که برای برنامه‌ریزی دقیق به هدف سازماندهی توزیع کمک‌های خارجی صورت گیرد و گفته شده که این کمک‌ها باید به‌گونه‌ای سازماندهی شود تا به افراد نیازمند توزیع گردد.

در نشست شورای وزیران طالبان همچنین بر حل مشکلات اتحادیه‌های حمل و نقل تاکید شده و گفته شده که یک شرکت مستقل حمل و نقل هوایی نیز به منظور فعالیت در بخش هوایی ایجاد خواهد شد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x