صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

سقوط هواپیمای نظامی امریکا در ناروی

خدمات اورژانس ناروی، شام روز جمعه 18 مارچ، اعلام کرد که یک فروند هواپیمای نظامی امریکا با چهار سرنشین در حین تمرین‌های ناتو سقوط کرده است.

خدمات اورژانس ناروی، شام روز جمعه 18 مارچ، اعلام کرد که یک فروند هواپیمای نظامی امریکا با چهار سرنشین در حین تمرین‌های ناتو سقوط کرده است.

پیک‌آفتاب: این نهاد در اطلاعیه خود تصریح کرده که هواپیمای امریکایی آسپری، طبق گزارش‌ها ساعت 18:26 به وقت محلی در شمال ناروی و در شرایط بد جوی ناپدید شده است.

گزارش‌ها می‌رساند که این چهار خدمه در مانور نظامی ناتو با عنوان “واکنش سرد” که در آن بیش از 30 هزار نیروی نظامی کشورهای عضو این پیمان حضور دارند، شرکت داشتند.

نیروی تفنگ‌داران دریایی امریکا وقوع این رویداد را برای هواپیمای ام‌وی-22 آسپری در جریان مانور نظامی تایید کرده و در اطلاعیه‌ای گفته که مقامات غیرنظامی ناروی برای عملیات جستجو و نجات نظارت می‌کنند.

از سوی دیگر، خدمات اورژانس ناروی اما می‌گوید که امدادگران از آسمان توانسته‌اند نشانه‌هایی از این هواپیما را در منطقه‌ای که ناپدید شده است، ببینند؛ اما به خاطر شرایط بسیار بد جوی، امکان فرود آمدن را ندارند. این نهاد اما گفته که گروه‌های امدادی و پولیس عازم منطقه شده‌اند.

این در حالی است که مانور نظامی “واکنش‌ سرد” در ناروی در اوج تنش‌ها میان ناتو و مسکو بر سر تهاجم نظامی روسیه به اوکراین برگزار می‌شود، این مانور نظامی از مدت‌ها پیش از این تهاجم برنامه‌ریزی شده بود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x