صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

رد گزارش رویترز/ غرفه تولیدات داخلی افغانستان در دُبی درحال آماده شدن است

عبدالناصر رشتیا، رییس شرکت ذوب‌آهن کشور، گزارش رویترز در مورد بسته شدن غرفه‌های تولیدات داخلی افغانستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دُبی را رد کرد.

عبدالناصر رشتیا، رییس شرکت ذوب‌آهن کشور، گزارش رویترز در مورد بسته شدن غرفه‌های تولیدات داخلی افغانستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دُبی را رد کرد. آقای رشتیا در تماس با خبرگزاری پیک‌آفتاب گفت که غرفه‌های افغانستان به دلیل آماده نبودن، بازگشایی نشده بود که اکنون درحال کار برای آماده سازی آن هستیم و با رفع مشکلات، این غرفه‌ها باز و آماده‌ی بازدید مراجعه کنندگان نمایشگاه خواهد شد.

پیشتر خبرگزاری رویترز در گزارشی گفته بود که غرفه افغانستان در نمایشگاه جهانی دبی پس از تسلط طالبان بسته می‌شود. این خبرگزاری افزوده بود که ساعاتی پس از افتتاح نمایشگاه جهانی در دبی روز جمعه، نمایشگاه افغانستان به نشانه چالش‌های پیش روی حاکمان جدید طالبان در این کشور به روی بازدیدکنندگان بسته ماند.

اما آقای رشتیا با رد این گزارش گفت که بسته ماندن غرفه‌ها به دلیل آماده نبودن بوده است.

افغانستان یکی از نزدیک به 200 کشوری است که در نمایشگاه شش ماهه‌ای که حدودآ هشت سال پیش به دوبی اختصاص یافته بود و به دلیل شیوع همه گیری ویروس کرونا به یک سال تأخیر انجامید، شرکت می‌کند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x