صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

دیدار وزیرخارجه طالبان با همتای ازبکستانی/ کامیلوف: تاشکند به تعهدات خود پایبند است

این دیدار امروز در کابل انجام شده و مولوی امیرخان متقی وزیر امورخارجه طالبان گفته که وضعیت افغانستان درحال بازگشت به حالت عادی است. پیک‌آفتاب: محمدنعیم از سخنگویان طالبان در حساب توییتر خود ضمن همرسانی تصاویری از دیدار امیرخان متقی و عبدالعزیز کامیلوف نوشته است: «آقای متقی به همتای ازبکی خود اطمینان داده که وضعیت […]

این دیدار امروز در کابل انجام شده و مولوی امیرخان متقی وزیر امورخارجه طالبان گفته که وضعیت افغانستان درحال بازگشت به حالت عادی است.

پیک‌آفتاب: محمدنعیم از سخنگویان طالبان در حساب توییتر خود ضمن همرسانی تصاویری از دیدار امیرخان متقی و عبدالعزیز کامیلوف نوشته است: «آقای متقی به همتای ازبکی خود اطمینان داده که وضعیت افغانستان پس از تغییر، به حالت عادی باز می‌گردد.» وزیرخارجه طالبان همچنین از ازبکستان به خاطر ساخت میدان هوایی مزارشریف و مشارکت این کشور در روند بازسازی افغانستان تشکر کرده است.

در این دیدار آقای کامیلوف هم کابل را شهر تمیز با خیابان‌های شلوغ خوانده و گفته که کشورش بر تعهدات خود در زمینه‌های ترانزیت، انرژی و تجارت پایبند است. او افزوده که سیاست ازبکستان همواره بر منافع مشترک دو کشور تمرکز دارد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x