صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

داوودزی: می‌خواستیم جوان‌سازی کنیم، اما طفل‌سازی شد

عمر داوودزی، فرستاده پیشین اشرف غنی در امور پاکستان در اظهاراتی به نقل از رئیس جمهور فراری گفته است که «او قصد جوان‌سازی حکومت را داشت؛ اما “طفل‌سازی” شد.» آقای داوودزی گفته که اشرف غنی قدرت و صلاحیت حکومت را به جوانان بی‌تجربه واگذار کرده بود. پیک‌آفتاب: عمرداوودزی، نماینده ویژه محمداشرف غنی رئیس جمهور فراری […]

عمر داوودزی، فرستاده پیشین اشرف غنی در امور پاکستان در اظهاراتی به نقل از رئیس جمهور فراری گفته است که «او قصد جوان‌سازی حکومت را داشت؛ اما “طفل‌سازی” شد.» آقای داوودزی گفته که اشرف غنی قدرت و صلاحیت حکومت را به جوانان بی‌تجربه واگذار کرده بود.

پیک‌آفتاب: عمرداوودزی، نماینده ویژه محمداشرف غنی رئیس جمهور فراری افغانستان در امور پاکستان بود. او به تازگی گفته است که همه مقام‌های حکومت پیشین به شمول خودش در سقوط نظام مقصر هستند.

آقای داوودزی به گونه مشخص نگفته است این جوانان که در رأس مقامات حکومت پیشین قرار گرفته بود چی کسانی هستند، اما اکثر مقام‌های حکومت پیشین و منتقدان غنی، خود او و نزدیکانش از جمله حمدالله محب، مشاور پیشین امنیت ملی و فضل‌محمود فضلی، ردیس اداره امور دولت غنی را عامل سقوط دولت می‌دانند.

قبل از این متین بیگ، رئیس دفتر پیشین اشرف غنی نیز گفته بود، «پشیمانم از اینکه با غنی کار کرده‌ام.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x