صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

جنگ لفظی روسای امنیت ملی پیشین/ نبیل: صالح و همکارانش اشغال افغانستان را تسهیل کردند

رحمت‌الله نبیل، رییس محور ملی افغانستان در واکنش به یکی از آخرین توییت‌های امرالله صالح گفته که او [صالح] و همکارانش زمینه اشغال افغانستان را فراهم کردند. پیشتر آقای صالح گفته بود که افغانستان توسط پاکستان اشغال شده است. پیک‌آفتاب: رحمت‌الله نبیل و امرالله صالح روسای پیشین امنیت ملی از چهره‌های ضد پاکستانی به حساب […]

رحمت‌الله نبیل، رییس محور ملی افغانستان در واکنش به یکی از آخرین توییت‌های امرالله صالح گفته که او [صالح] و همکارانش زمینه اشغال افغانستان را فراهم کردند. پیشتر آقای صالح گفته بود که افغانستان توسط پاکستان اشغال شده است.

پیک‌آفتاب: رحمت‌الله نبیل و امرالله صالح روسای پیشین امنیت ملی از چهره‌های ضد پاکستانی به حساب می‌آیند. به دنبال سفر دو روز پیش وزیرخارجه پاکستان به کابل، امرالله صلح در توییتی نوشته بود که “پاکستان افغانستان را اشغال کرده است.” او در ادامه هشدار داده و نوشته است: «افغانستان بسیار بزرگتر از آن است که توسط پاکستان بلعیده شود.»

در واکنش به این توییت آقای صالح، رحمت‌الله نبیل، رییس امنیت ملی دوره حامد کرزی گفته است در این که افغانستان اشغال شده شکی نیست، اما کسانی که زمینه‌ی این اشغال را فراهم کرده‌اند، پاسخگوی مردم و تاریخ خواهند بود.

آقای نبیل، معاون رییس جمهور فراری افغانستان را متهم کرده که او و تیم همکارش در دولت قبلی، نظام را قربانی منافع شخصی و برای حفظ قدرت، ارتش و نظام را نابود کرده‌اند.

آقای نبیل نوشته است: «در اشغال افغانستان شکی نیست. اما کسانی که زمینه‌ی این اشغال را تسهیل و ارتش و نظام را تضعیف و نابود کردند، مسئول هستند و باید به مردم و تاریخ پاسخ دهند. آنها نظام را فدای منافع شخصی تیم شان کردند.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x