صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

تکذیب تشکیل «شورای مقاومت ملی» از سوی محمدکریم خلیلی

محمدکریم خلیلی، رهبر حزب وحدت اسلامی، تشکیل شورای مقاومت ملی از سوی او و برخی چهره‌های سیاسی افغانستان را بی‌اساس خوانده است. آقای خلیلی گفته که نشر شایعات در فضای مجازی مبنی بر حضورش در شورای مقاومت تحت عنوان «شورای مقاومت ملی»، خالی از واقعیت است و او در چنین شورایی حضور ندارد. پیک‌آفتاب: عصر […]

محمدکریم خلیلی، رهبر حزب وحدت اسلامی، تشکیل شورای مقاومت ملی از سوی او و برخی چهره‌های سیاسی افغانستان را بی‌اساس خوانده است. آقای خلیلی گفته که نشر شایعات در فضای مجازی مبنی بر حضورش در شورای مقاومت تحت عنوان «شورای مقاومت ملی»، خالی از واقعیت است و او در چنین شورایی حضور ندارد.

پیک‌آفتاب: عصر امروز برخی آدرس‌های همسو با احمد مسعود از رهبران مقاومت پنجشیر با نشر اعلامیه‌ای در شبکه‌های مجازی ادعا کرده بودند که جریان تازه‌ای تحت عنوان «شورای عالی مقاومت ملی جمهوری اسلامی افغانستان» در ترکیه اعلام وجود کرده است.

طبق این ادعا، شماری از احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی پیشین در این شورا حضور دارند. به اساس بیانیه منتشره، محمدکریم خلیلی، محمد محقق، عبدالرب رسول سیاف، مارشال عبدالرشید دوستم، صلاح‌الدین ربانی و عطامحمد نور در این شورا حضور دارند.

هرچند افراد نامبرده تاکنون در مورد تشکیل این شورا یا رد آن واکنش نشان نداده‌اند، محمدکریم خلیلی اما با نشر بیانیه در رخنامه فیسبوک خود آن را شایعه خوانده و تکذیب کرده است. آقای خلیلی گفته که است: « تشکیل شورای مقاومت ملی از افواه و شایعاتی است در فضای مجازی شنیده می‌شود.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x