صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

تعلیق پروازهای شرکت هواپیمایی بین‌المللی پاکستان به افغانستان

شرکت هواپیمایی بین‌المللی پاکستان (پی‌آی‌ای) گفته است که به دلیل “دخالت شدید مقامات طالبان از جمله تعیین اجباری قیمت و تهدید کارمندان این شرکت، پروازهای خود به افغانستان به تعلیق در می‌آورد”. یک سخنگوی این شرکت اعلام کرد: “عملیات پرواز به کابل را به دلیل برخورد شدید مقامات طالبان از امروز به حالت تعلیق در […]

شرکت هواپیمایی بین‌المللی پاکستان (پی‌آی‌ای) گفته است که به دلیل “دخالت شدید مقامات طالبان از جمله تعیین اجباری قیمت و تهدید کارمندان این شرکت، پروازهای خود به افغانستان به تعلیق در می‌آورد”. یک سخنگوی این شرکت اعلام کرد: “عملیات پرواز به کابل را به دلیل برخورد شدید مقامات طالبان از امروز به حالت تعلیق در می‌آورد.”

پیک‌آفتاب: این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که امروز پنجشنبه، 22 میزان، وزارت ترانسپورت و هوانوردی دولت طالبان با نشر اطلاعیه‌ای از شرکت هوایی پاکستان (پی‌آی‌ای) و شرکت کام‌ایر تنها شرکت هوایی فعال کشور خواسته که قیمت تکت‌های پرواز کابل-اسلام‌آباد را کاهش دهند. طالبان به این شرکت‌ها هشدار داده که اگر قیمت تکت‌های پرواز میان کابل و اسلام آباد را به “سطح قبل از تصرف کابل توسط طالبان نرسانند”، با ممنوعیت پرواز در افغانستان مواجه خواهند شد.

هشدار طالبان به شرکت‌های هوایی کام‌ایر و پی‌آی‌ای

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x