صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ترامپ: پوتین باهوش و بی‌نظیر است

دونالد ترامپ؛ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را زیرک خوانده و اقدام او در مورد بحران اوکراین را ستایش کرده است. ترامپ تصمیم به رسمیت شناختن استقلال دو منطقه جدایی‌طلب دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین و اعزام نیروهای روسی به این مناطق را "بی‌نظیر" خواند است.

دونالد ترامپ؛ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را زیرک خوانده و اقدام او در مورد بحران اوکراین را ستایش کرده است. ترامپ تصمیم به رسمیت شناختن استقلال دو منطقه جدایی‌طلب دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین و اعزام نیروهای روسی به این مناطق را “بی‌نظیر” خواند است.

پیک‌آفتاب: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین امریکا با ستایشی غیرعادی از روی‌کرد ولادیمیر پوتین در مورد اوکراین گفته که رئیس‌جمهور روسیه “زیرک” و “بسیار باهوش” است. ترامپ ادامه داده است: «من گفتم، چقدر زیرکانه است.» ترامپ هم‌چنین گفته که پوتین را خیلی خیلی خوب می‌شناسم.

ترامپ تصمیم اخیر پوتین در رابطه به رسمیت شناختن استقلال دو منطقه جدایی‌طلب دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین و اعزام نیروهای روسی به این مناطق را “بی‌نظیر” خواند است. او در مورد اعزام واحدهای نظامی روسیه به مناطق شرقی اوکراین که هدف از آن را پوتین “حفاظت از صلح” نامیده و با اشاره به تانک‌های اعزامی گفت: «این قوی‌ترین واحد صلحی است که تا‌ به حال دیده‌ام.»

ترامپ افزود، امریکا نیز با توجه به تعداد زیاد مهاجرانی که از امریکای مرکزی وارد این کشور می‌شوند، به چنین واحد صلحی برای حفاظت از مرزهای جنوبی خود نیاز دارد.

دونالد ترامپ که در دوران ریاست جمهوری‌اش در ایالات متحده به نزدیکی بیش از حد به ولادیمیر پوتین متهم‌ شده بود، رئیس‌جمهور روسیه را فردی “با ذکاوت” خواند و گفت، اگر اکنون به جای جو بایدن خودش رئیس‌جمهور امریکا بود، بحران اوکراین ناممکن و بی‌مفهوم بود.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که تصمیم اخیر پوتین انتقادهای شدید جهانی را برانگیخته و به ترس از وقوع جنگی خونین در اروپا دامن زده است. امریکا و اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه خبر داده‌اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x