صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ترامپ از فعال کردن شبکه اجتماعی خودش به نام “Truth یا حقیقت” خبر داد

ترامپ: "می‌خواهم نخستین حقیقت را به شما بگویم Truth Social به زودی خواهد آمد. هدف از پایه‌گذاری TMTG دادن صدا به همه است. هیجان‌زده‌ام که افکارم را در این شبکه‌ اجتماعی با شما در میان بگذارم و علیه انحصار غول‌های تکنالوژی مبارزه کنم."

دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین امریکا از راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی آنلاین از سوی خودش به نام “Truth یا حقیقت” خبر داده و همزمان توییتر را مورد انتقاد قرار داده که به طالبان اجازه فعالیت داده، اما محبوب‌ترین رییس جمهور امریکا را ساکت کرده‌است.

پیک‌آفتاب: ترامپ که پیش از این وعده داده بود شبکه اجتماعی خاص خودش را راه‌اندازی می‌کند، اعلام کرد که این شبکه به نام “Truth یا حقیقت” از ماه آینده میلادی فعالیت خود را آغاز می‌کند و در سال ۲۰۲۲ برای همه قابل دسترس خواهد بود.

به گفته ترامپ، این شبکه اجتماعی قرار است انحصار شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر را بشکند. این شبکه‌ها پس از حمله هواداران ترامپ به کنگره امریکا حساب‌های او را که میلیون‌ها دنبال‌کننده داشت به اتهام ترویج خشونت، مسدود کردند.

ترامپ در بیانیه تازه‌ای درباره ایجاد شبکه اجتماعی خودش نوشت: “در جهانی زندگی می‌کنیم که طالبان در توییتر حضور گسترده‌ای دارند و همچنان محبوب‌ترین رییس ‌جمهور امریکا را ساکت کرده‌اند. این قابل پذیرش نیست.”

او در ادامه این بیانیه نوشته است: “می‌خواهم نخستین حقیقت را به شما بگویم Truth Social به زودی خواهد آمد. هدف از پایه‌گذاری TMTG دادن صدا به همه است. هیجان‌زده‌ام که افکارم را در این شبکه‌ اجتماعی با شما در میان بگذارم و علیه انحصار غول‌های تکنالوژی مبارزه کنم.”

ترامپ در حالی شبکه‌ اجتماعی خود را راه‌اندازی می‌کند که نظرسنجی‌ها حاکی از شانس زیاد او برای پیروزی در انتخابات ریاست ‌جمهوری ۲۰۲۴ است. در حال حاضر از هر پنج جمهوری‌خواه، یک نفر می‌خواهد ترامپ به عنوان رهبر حزب در این انتخابات شرکت کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، گروه رسانه و تکنالوژی ترامپ TMTG در ادغام با یک شرکت دیگر تحت مدیریت دونالد ترامپ هدایت Truth Social  را بر عهده خواهد داشت.

این شبکه اجتماعی جدید از ماه آینده، نوامبر، فعالیت خود را برای کاربران مهمان آغاز می‌کند و در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ به طور فراگیر برای همه کاربران راه‌اندازی خواهد شد.

در توضیح شبکه اجتماعی جدید ترامپ آمده‌است:‌ «زمینه‌ای برای بحث آزاد، باز و صادقانه بدون تبعیض علیه ایدئولوژی سیاسی فراهم می‌کند.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x