صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

تخفیف ویژه برای دانشجویان دانشگاه‌های خصوصی

با امضای تفاهمنامه بین وزارت تحصیلات عالی و اتحادیه دانشگاه‌های خصوصی، دانشجویان بخش خصوصی، از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند. به اساس این تفاهم‌نامه، دانشجویانی که بعد از سپری کردن امتحان کانکور بی‌نتیجه مانده‌اند، می‌توانند با تأیید وزارت تحصیلات و اتحادیه دانشگاه‌های خصوصی به دانشگاه‌های دلخواه خود بروند. پیک‌آفتاب: عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصیلات عالی امروز […]

با امضای تفاهمنامه بین وزارت تحصیلات عالی و اتحادیه دانشگاه‌های خصوصی، دانشجویان بخش خصوصی، از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند. به اساس این تفاهم‌نامه، دانشجویانی که بعد از سپری کردن امتحان کانکور بی‌نتیجه مانده‌اند، می‌توانند با تأیید وزارت تحصیلات و اتحادیه دانشگاه‌های خصوصی به دانشگاه‌های دلخواه خود بروند.

پیک‌آفتاب: عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصیلات عالی امروز در نشستی که به همین منظور برگزار شده بود، گفت: دانشجویانی که به دانشگاه‌های دولتی راه نیافته‌اند، با تخفیف‌های ویژه به دانشگاه‌های خصوصی جذب خواهند شد. آقای حقانی گفت: با امضای این تفاهم نامه زمینه‌ی تحصیل برای 63 هزار دانشجو در دانشگاه‌های خصوصی مهیا شده است.

در همین حال دکتر طارق کمال، رئیس اتحادیه دانشگاه‌های خصوصی می‌گوید: طرح جذب دانشجویان در دانشگاه‌های خصوصی در رشته‌ها و مقاطع مختلف در اختیار وزارت تحصیلات عالی گذاشته می‌شود. به گفته‌ی او، این تخفیف از 20 تا 60 درصد خواهد بود.

گزارشگر: حیات‌الله حمیدی

             
     

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x