صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

اعلام آتش بس میان مزربانان افغانستان و پاکستان

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده از یک سایت روزنامه انگلیس نوشت که پس از چهار روز درگیری‌های شدید میان مرزبانان پاکستانی و امارت اسلامی، ریش سفیدان  دو کشور و مسوولان مرزی بر آتش بس توافق کردند. نشست ریش سفیدان دو کشور در نقطه مرزی “کرالچی” واقع در منطقه “کُرم” با حضور مسوولان انتظامی […]

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده از یک سایت روزنامه انگلیس نوشت که پس از چهار روز درگیری‌های شدید میان مرزبانان پاکستانی و امارت اسلامی، ریش سفیدان  دو کشور و مسوولان مرزی بر آتش بس توافق کردند.

نشست ریش سفیدان دو کشور در نقطه مرزی “کرالچی” واقع در منطقه “کُرم” با حضور مسوولان انتظامی و مرزی برگزار شد و بر آتش بس فوری توافق شد.

مسوولان امنیتی پاکستان و امارت اسلامی توافق کردند که این گونه نشست‌ها به پایداری صلح در مرز ادامه یابد و کمیته مشترکی نیز تشکیل شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان۲۹ ثور درباره ی تنش‌های مرزی میان پاکستان و افغانستان گفت: اسلام‌آباد نگرانی‌های جدی خود درباره اوضاع امنیتی در مرزها را به کابل انتقال داده است و همزمان آمادگی خود را برای دفاع از خاک خود در برابر هرگونه تهدید خارجی اعلام می‌کند..

 

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x