صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

بررسی اوضاع افغانستان در دیدار نمایندگان ویژه امریکا و روسیه

نمایندگان ویژه امریکا و روسیه در امور افغانستان، ضمن دیدار در مسکو، اوضاع افغانستان را بررسی کردند. آنان بر حل فوری مشکلات مردم افغانستان تاکید کردند. پیک‌آفتاب: توماس وست، نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا در امور افغانستان که به مسکو سفر کرده، با ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور افغانستان دیدار کرده […]

نمایندگان ویژه امریکا و روسیه در امور افغانستان، ضمن دیدار در مسکو، اوضاع افغانستان را بررسی کردند. آنان بر حل فوری مشکلات مردم افغانستان تاکید کردند.

پیک‌آفتاب: توماس وست، نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا در امور افغانستان که به مسکو سفر کرده، با ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور افغانستان دیدار کرده است. در این دیدار وضعیت افغانستان مورد بررسی قرار گرفته است.

آقای کابلوف پس از دیدار با توماس وست در گفتگو با خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت که در این دیدار درباره حل و فصل همه موضوعات افغانستان تبادل نظر شده است. اگرچه امارت اسلامی تلاش می‌کند تا به تمام تعهدات و وعده‌های خود عمل کند، اما این تلاش‌ها بسیار به کندی پیش می‌رود.

توماس وست که پس از استعفای خلیل‌زاد به سمت نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان منصوب شده، دور نخست سفرهایش به چند کشور را آغاز کرده است. او به بلجیم، پاکستان، قطر و اینک به روسیه سفر کرده تا در مورد اوضاع افغانستان با مقامات این کشورها گفتگو کند.

اولین سفر نماینده ویژه امریکا در امور افغانستان به آسیا و اروپا

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x