صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

باشندگان غزنی خواهان رعایت عدالت در توزیع پاسپورت شدند

شماری از باشندگان غزنی به دلیل عدم پذیرش و جمع‌آوری نکردن اسناد جدید پاسپورت، دست به اعتراض زده و خواهان رعایت عدالت در روند توزیع پاسپورت شدند.

شماری از باشندگان غزنی به دلیل عدم پذیرش و جمع‌آوری نکردن اسناد جدید پاسپورت، دست به اعتراض زده و خواهان رعایت عدالت در روند توزیع پاسپورت شدند.

پیک‌آفتاب: شماری از باشندگان ولسوالی‌های غزنی امروز 15 جدی، به دلیل بسته شدن ریاست پاسپورت غزنی دست به اعتراض زدند.

این باشندگان که برای اخذ پاسپورت به این شهر آمده‌اند، می‌گویند که براساس تقسیم‌اوقات آمریت پاسپورت طالبان، درخواست اخذ پاسپورت داده بودند، اما این اداره بدون اطلاع قبلی و رعایت نکردن عدالت در توزیع پاسپورت، از پذیرش اسناد آنان خودداری کرده است.

آن‌ها نیز می گویند که نخست در مقابل دروازه آمریت پاسپورت اعتراض‌ کردند، اما از سوی طالبان سرکوب شده و سپس برای پی‌گیری خواست‌های‌شان به دفتر والی طالبان غزنی مراجعه کردند، اما نیروهای امنیتی طالبان آنان را از محوطه دفتر والی بیرون رانده و تلفن‌های شماری از آنان را نیز شکستاندند.

متقاضیان افزودند که برای تداوی مریضان و حضور دانشجویان به درس و دانشگاه‌های‌شان در بیرون از افغانستان، با مشکلات جدی مواجه‌اند و از مسئولان محلی طالبان می‌خواهند که این روند را متوقف نسازند.

این در حالی است که اداره پاسپورت غزنی روز گذشته 14 جدی، با نشر اعلامیه‌ای از باشندگان غزنی خواسته بود که از امروز 15جدی تا اطلاع ثانوی  برای ثبت درخواست پاسپورت به این اداره مراجع نکنند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x