صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

انتصاب رییس جدید بانک ملی/ مجاهد: شاکر جلالی دکترای بانکداری اسلامی دارد

آقای مجاهد گفته که شاکر جلالی مطابق حکم رهبری امارت اسلامی به این سمت تعیین شده است. به گفته آقای مجاهد، رییس جدید بانک ملی افغانستان دکترای بانکداری اسلامی دارد.

ذبیح‌الله مجاهد سخنگو و معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان از انتصاب رییس جدید بانک ملی افغانستان خبر داده است. آقای مجاهد گفته که شاکر جلالی مطابق حکم رهبری امارت اسلامی به این سمت تعیین شده است. به گفته آقای مجاهد، رییس جدید بانک ملی افغانستان دکترای بانکداری اسلامی دارد. او در حساب توییتر خود نوشته است: “جلالی صاحب در قسمت بانکداری اسلامی به سطح دوکتورا تحصیلات کرده است.”

پیک‌آفتاب: درحال حاضر به دلیل مسدود شدن دارایی‌های افغانستان از سوی امریکا، خدمات بانکی در کشور با مشکلات جدی مواجه است. بسیاری از شهروندان نتوانسته‌اند پول‌های مورد نیاز خود را از حساب‌های شان بیرون بکشند. ارزش پول ملی نیز به شدت کاهش یافته و قیمت مواد اولیه در کشور به شکل نگران کننده‌ای بالا رفته است.

مشکلات مرزی و محدودیت‌های بانکی، مشکل این روزهای تجارت افغانستان

کارشناسان اقتصادی معتقدند که محدودیت‌های بانکی سبب شده تا تاجران نتوانند، محصولات داخلی را به خارج عرضه کنند و از خارج نیز اموال تجارتی مورد نیاز را وارد سازند.

پول؛ عامل تسهیل کنننده‌ی سرمایه‌گذاری و بازدارنده از رکود اقتصادی

             
     

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x