صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

اشرف‌غنی، رییس جمهور فراری افغانستان، به دنبال تابعیت لبنان!

نبیل: «در حالی‌که معلوماتی وجود دارد که اشرف غنی در صدد بدست آوردن تابعیت لبنان است! بیشتر از این خرد جمعی را به تمسخر نگیرید! عوام فریبی اشرف‌غنی مردم افغانستان را بدبخت ساخت.»

در روزهای اخیر بازار انتقاد و دفاع از عملکرد رییس جمهوری فراری افغانستان داغ شده است. در حالی که اطرافیان اشرف‌غنی، رییس جمهور فراری افغانستان تلاش دارند تا قصه‌ای فرار او را توجیه نمایند، گزارش‌ها اما حاکی است که آقای غنی درپی کسب تابعیت کشور لبنان است. در روزهای اخیر انتقادات زیادی از سوی مقامات پیشین به آدرس آقای غنی و تیم همراهش در شبکه‌های اجتماعی وجود داشته و برخی از طرف‌داران رییس جمهور فراری اما درپی تطهیر او هستند.

پیک‌آفتاب: رحمت‌الله نبیل، رییس محور ملی افغانستان در تازه‌ترین توییت خود از تلاش محمداشرف غنی رییس جمهوری فراری افغانستان برای کسب تابعیت کشور لبنان خبر داده است. آقای نبیل در واکنش به برخی اظهارات اطرافیان رییس جمهوری پیشین گفته است گزارش‌هایی وجود دارد که آقای غنی می‌خواهد تابعیت کشور لبنان را به دست آورد. او از اطرافیان غنی خواسته است که بیش از این خرد جمعی را به تمسخر نگیرند.

رحمت‌الله نبیل یک بار دیگر رییس جمهور فراری کشور را به عوام فریبی متهم کرده که به گفته‌ای او، عامل اصلی سیاه روزی‌های کنونی مردم افغانستان است. رییس محور ملی افغانستان نوشته است: «در حالی‌که معلوماتی وجود دارد که اشرف غنی در صدد بدست آوردن تابعیت لبنان است! بیشتر از این خرد جمعی را به تمسخر نگیرید! عوام فریبی اشرف‌غنی مردم افغانستان را بدبخت ساخت.»

آقای نبیل این توییت را در پاسخ به اظهارات تازه‌ای محبوب‌شاه محبوب، مسئول دفتر آقای غنی منتشر کرده که گفته است: «محمد اشرف غنی به دقت اوضاع افغانستان را زیر نظر دارد و همه ملاقات‌ها و تماس‌هایش مطابق به معیارهای دیپلوماتیک و اصول کشور میزبان سازماندهی می‌شود.»

در روزهای گذشته نیز متین‌بیگ، رییس دفتر پیشین آقای غنی و همچنین عادله‌راز، سفیر سابق افغانستان در واشنگتن، ضمن انتقاد از عملکرد رییس جمهوری پیشین، به نحوی از عملکرد خود در دوره حاکمیت آقای غنی عذرخواهی کردند که این عذرخواهی‌ها از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی نوعی عوام فریبی جدید از سوی این مقامات تلقی شده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x