صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

استقبال کمیشنری عالی پناهندگان سازمان ملل از کمک فنلند در حمایت از پناهندگان افغانستانی در ایران

کمیشنری عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از کمک 1.5 میلیون یورویی دولت فنلند در حمایت از پناهندگان افغانستانی از جمله پناهندگان نیازمند جدیدالورود در جمهوری اسلامی ایران خبر داده و از آن استقبال کرده است. پیک‌آفتاب: در یک خبرنامه کمیشنری عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران آمده که این حمایت مالی ویژه به منظور فراهم‌سازی […]

کمیشنری عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از کمک 1.5 میلیون یورویی دولت فنلند در حمایت از پناهندگان افغانستانی از جمله پناهندگان نیازمند جدیدالورود در جمهوری اسلامی ایران خبر داده و از آن استقبال کرده است.

پیک‌آفتاب: در یک خبرنامه کمیشنری عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران آمده که این حمایت مالی ویژه به منظور فراهم‌سازی مراقبت‌های صحی، آموزشی و معیشتی برای آسیب‌پذیرترین افراد تحت حمایت در ایران در هماهنگی با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ایران می‌باشد.

کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان خاطرنشان کرده که کمک فنلند همچنین به این کمیشنری کمک می‌کند تا اقلام ضروری امدادرسانی، بسته‌های صحی و چادر را در امتداد مناطق مرزی آماده کند تا به افغانستانی‌هایی که به تازگی از درگیری و تبعیض در کشور خود گریخته‌اند، کمک کند.

بر اساس این خبرنامه، تنها در سال 2021 میلادی، کمیشنری عالی سازمان ملل در امورپناهندگان در ایران به طور مستقیم از ورود حدود 18 هزار افغانستانی که به تازگی با استفاده از مسیرهای غیررسمی وارد ایران شدند، مطلع گردیده، اگرچه تعداد کل افراد واردشده به ایران به احتمال زیاد بیشتر خواهد بود. از ابتدای سال 2021، بیش از 660 هزار تن فقط در داخل خود افغانستان بی‌جا شده‌اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x