صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

آمادگی طالبان برای حضور در نشست مسکو

طالبان برای حضور در نشست مسکو اعلام آمادگی کرده‌اند. عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت خارجه طالبان گفته که قرار است هیئتی به سرپرستی مولوی عبدالسلام حنفی، معاون رییس الوزرای طالبان به مسکو برود. این نشست قرار است روز بیستم ماه روان میلادی برگزار شود. پیک‌آفتاب: پیشتر، وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرده بود که از اشتراک‌کنندگان نشست […]

طالبان برای حضور در نشست مسکو اعلام آمادگی کرده‌اند. عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت خارجه طالبان گفته که قرار است هیئتی به سرپرستی مولوی عبدالسلام حنفی، معاون رییس الوزرای طالبان به مسکو برود. این نشست قرار است روز بیستم ماه روان میلادی برگزار شود.

پیک‌آفتاب: پیشتر، وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرده بود که از اشتراک‌کنندگان نشست مسکو در مورد افغانستان از جمله طالبان دعوت کرده‌اند و منتظر پاسخ آنان هستند. سرگئی لاروف، وزیر امور خارجه روسیه هم در یک نشست خبری در قزاقستان گفته بود که امیدوار است طالبان اهمیت این نشست را درک و در آن اشتراک کنند.

روسیه: طالبان هفته آینده در نشست مسکو درباره افغانستان شرکت خواهند کرد

عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت خارجه طالبان روز گذشته اعلام کرد که امارت اسلامی برای شرکت در این نشست آماده است. او در توییتی نوشته که هیئت طالبان در این نشست را مولوی عبدالسلام حنفی معاون رییس الوزرای طالبان سرپرستی خواهد کرد. آقای بلخی در حساب توییتر خود نوشته است: «یک هیئت بلندپایه امارت اسلامی به سرپرستی مولوی عبدالسلام حنفی معاون نخست وزیر در اجلاس آینده مسکو شرکت و با نمایندگان کشورهای مختلف گفتگو می‌کند.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x