صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

آزار و اذیت جنسی هُما عابدین، دستیار ویژه هیلاری کلینتون توسط یک سناتور

عابدین: "بعد در یک لحظه همه چیز تغییر کرد. او به سمت راست من خیز برداشت، دست چپ‌اش را دور شانه‌ام انداخت و مرا بوسید در حالیکه زبانش را به دهان من فرو می‌کرد و مرا به کَوچ فشار می‌داد"

هُما عابدین، دستیار هلاری کلینتون در کتابش از آزار و اذیت جنسی یک سناتور پرده برداشت. خانم عابدین در کتابش نوشته که یک سیاستمدار امریکایی او را فشار داده و سعی کرده او را به زور ببوسد.

پیک‌آفتاب: یکی از دستیاران نزدیک و مورد اعتماد هلاری کلینتون در کتاب خاطراتش ادعا کرده که یک سناتور امریکایی به او در زمان ماموریت اش آزار و اذیت جنسی رسانده است.

هُما عابدین در کتاب تازه‌اش بدون نام بردن از آن سیاست‌مدار امریکایی نوشته که این شخص در اواسط دهه 2000 بعد از دعوت به خانه‌اش که روی چوکی نشسته بود، خم شد و سعی کرد او را ببوسد. عابدین گفته که او را پس زده و سعی کرده فرار کند.

کتاب هُما عابدین به نام “یک زندگی در دنیاهای بسیار” قرار است هفته آینده در امریکا منتشر شود. خانم هُما عابدین در زمانی که هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه دولت “اوباما” بود، دستیار ویژه و نزدیکترین فرد به او بود. زمانی که هیلاری او را “دختر دوم” خود نیز خوانده بود.

او در کتابش وقتی به این تعدی جنسی اشاره کرده که درباره دوره کاری خود به عنوان دستیار خانم کلینتون در نقش سناتور نیویورک در سالهای 2001 تا 2009 توضیح می‌دهد.

هُما عابدین، که اکنون 45 سال سن دارد در کتابش نه به نام این سناتور اشاره می‌کند نه حتی به حزبی که آن سناتور عضویت او را داشته است. او می‌گوید بعد از نان شب در واشنگتن همراه این سناتور قدم می‌زده که او را برای قهوه به خانه‌اش دعوت کرده و خانم عابدین دعوت را پذیرفته است.

خبرنگار گاردین که نسخه کتاب را پیش از انتشار رسمی مرور کرده، به نقل از خانم عابدین چنین گزارش داده است: “بعد در یک لحظه همه چیز تغییر کرد. او به سمت راست من خیز برداشت، دست چپ‌اش را دور شانه‌ام انداخت و مرا بوسید در حالیکه زبانش را به دهان من فرو می‌کرد و مرا به کَوچ فشار می‌داد”. “بی‌نهایت شوکه شدم و او را کنار زدم. تمام چیزی که می‌خواستم این بود که آن 10 ثانیه پاک شود”. هُما عابدین می‌گوید که آن سیاست‌مدار بعداً از او عذرخواهی کرده و گفته درباره او دچار اشتباه شده است.

او می‌نویسد: “سپس چیزی را گفتم که فقط نسخه بیست و چند ساله‌ام می‌توانست به آن فکر کند. “خیلی متأسفم”؛ بیرون رفتم و تلاش کردم تا حد امکان بی‌تفاوت به نظر برسم”.

عابدین می‌گوید بعد از آن اتفاق چند بار با آن سناتور در ساختمان کنگره روبه رو شده و آن شخص از او پرسیده که آیا همچنان دوست هستند یا خیر.

هُما عابدین متولد امریکا از پدر و مادری هندی و پاکستانی است. او در این کتاب همچنان عصبانیتش را از همسر سابقش بروز داده و نکاتی را نیز در باب همسرش نوشته است. “آنتونی وینر”، نماینده دموکرات کنگره از نیویورک همسر سابق خانم عابدین بود که جایگاه سیاسی‌اش را به خاطر یک رسوایی جنسی از دست داد و خانم عابدین هم بعد از آن رسوایی از او جدا شد.

آنتونی وینر سال 2011 بعد از افشای فرستادن عکس‌ها و پیام‌های سکسی برای زنان از کنگره استعفاء داد اما دوسال بعد وقتی نامزد شهرداری نیویورک شد، مورد دیگری از ارسال تصاویر علیه او فاش شد و اینگونه جایگاه سیاسی او به زیر کشیده شد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x