صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کارمندان تذکره الکترونیکی: بی‌دلیل اخراج شدیم

کارمندان برکنار شده تذکره الکترونیکی می‌گویند که بدون دلیل و به یک‌بارگی از وظایف‌شان اخراج شده‌اند. این کارمندان می‌گویند: هیچ‌کس به ما توضیح نداد که چرا برکنار شده‌ایم.

کارمندان برکنار شده تذکره الکترونیکی می‌گویند که بدون دلیل و به یک‌بارگی از وظایف‌شان اخراج شده‌اند. این کارمندان می‌گویند: هیچ‌کس به ما توضیح نداد که چرا برکنار شده‌ایم.

پیک‌آفتاب: محمد (نام مستعار) در تماس با خبرگزاری پیک‌آفتاب گفت: “در حالی که پس از سقوط نظام بدون غیرحاضری در این پنج ماه به وظیفه حاضر شده بودیم، روز 25 جدی ما را خواستند و گفتند که مکتوب آمده و گفته شده که دیگر شما این‌جا کارمند نیستید.” او می‌افزاید، به ما ساعت 11 روز 25 جدی خبر دادند که برکنار شده‌اید.

محمد می‌گوید که به رئیس زون مراجعه کردیم و دلیل برکناری‌مان را جویا شدیم، اما رئیس تنها گفت که «از بالا دستور آمده است.» او تاکید می‌کند که هیچ توضیحی برای برکناری ما وجود نداشت و مشخص نیست که برای برکناری ما چه کسی و با چه هدفی تصمیم گرفته است.

به اساس سندی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، اداره ملی احصائیه و معلومات با ارسال مکتوبی به ریاست انسجام امور مراکز توزیع تذکره الکترونیکی، سه کارمند هزاره تذکره الکترونیکی از زون سینمای پامیر و 11 کارمند هزاره این اداره از زون کارته چهار را برکنار کرده است. افراد برکنار شده از افراد مسلکی است. این افراد در حالی برکنار می‌شوند که دست‌کم معاش سه ماه اخیرشان را دریافت نکرده‌اند.

از سویی هم طالبان ماه‌ها پیش چندین مرکز توزیع تذکره الکترونیکی از جمله نمایندگی ناحیه 13 آن را منحل کرده است. اکثر کارمندانی که در این مراکز کار می‌کردند، در بی‌سرنوشتی مطلق به سر می‌برند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x