صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

رئیس ستاد ارتش طالبان: در برابر تجاوز پاکستان سکوت نمی‌کنیم

رئیس ستاد ارتش طالبان در سفر به ولایت ننگرهار گفته که "طالبان به روابط صمیمانه همسایگی متعهد است، اما در صورت تجاوز ساکت نخواهد ماند."

رئیس ستاد ارتش طالبان در سفر به ولایت ننگرهار گفته که “طالبان به روابط صمیمانه همسایگی متعهد است، اما در صورت تجاوز ساکت نخواهد ماند.”

پیک‌آفتاب: طرفداران طالبان با هم‌رسانی تصاویری از قاری فصیح‌الدین، لوی درستیز امارت اسلامی گفته‌اند که او در پی تنش‌های اخیر مرزی بین نیروهای طالبان و پاکستان، به ننگرهار سفر کرده است. به نوشته آنان، قاری فصیح‌الدین به ولسوالی گوشته رفته است، جایی که چند روز پیش رئیس استخبارات طالبان در ننگرهار نیز سفر کرده بود و در ویدیویی به سربازان پاکستان هشدار داده بود که تاسیسات‌شان در داخل خاک افغانستان را متوقف کنند. او گفته بود: «اگر پای‌تان به این طرف مرز برسد، مزه جنگ با شما همانند جنگ با یهود و نصارا است.»

رئیس امنیت ملی ننگرهار: اگر پای پاکستانی‌ها به این طرف مرز برسد، با آن‌ها مثل یهود و نصارا می‌جنگیم

پس از تنش‌های اخیر میان نیروهای طالبان و سربازان پاکستانی در ولسوالی گوشته ولایت ننگرهار؛ فصیح‌الدین، امروز به این ولایت رفته است. هم‌چنین عکس‌های هم‌رسانی شده نشان می‌دهد که او به “ولسوالی لعل‌پور ولایت ننگرهار – نقطه صفری خط فرضی دیورند” نیز رفته است.

در همین حال، حساب توییتر «شریعت مگزین» مربوط به طالبان، یک ویدیو را هم‌رسانی کرده که نشان می‌دهد لوی درستیز امارت اسلامی به ولایت کنر، دیگر ولایت هم‌مرز با پاکستان نیز رفته است. او در کنر از لوای دوم قول اردوی ۲۰۱ دیدار کرده است. کنر چند روز پیش شاهد حملات راکتی نیروهای پاکستانی بود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x