صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

سناتور امریکایی: خروج از افغانستان بی‌کفایتی جو بایدن را ثابت کرد

لیندزی گراهام: "جو بایدن بی‌کفایت‌ترین رئیس جمهور ادوار زندگی او در زمینه سیاست خارجی و حتی بدتر از جیمی کارتر بوده است و ماهیت جنگ با تروریزم را درک نمی‌کند."

لیندزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه امریکایی جو بایدن را بی‌کفایت‌ترین رئیس جمهور این کشور خوانده و گفته که خروج از افغانستان بی‌کفایتی او را ثابت کرده است.

پیک‌آفتاب: آقای گراهام در مصاحبه‌‍‌ای با فاکس نیوز گفته که بایدن حتی از جیمی کارتر، رئیس جمهور پیشین امریکا نیز بدتر است و این به ویژه بعد از خروج از افغانستان درباره او بیشتر صدق می‌کند. او گفت: “جو بایدن بی‌کفایت‌ترین رئیس جمهور ادوار زندگی او در زمینه سیاست خارجی و حتی بدتر از جیمی کارتر بوده است و ماهیت جنگ با تروریزم را درک نمی‌کند.”

پیش از این، روزنامه انگلیسی تلگراف هم در گزارشی گفته بود که محبوبیت جو بایدن طی ۹ ماه نسبت به سایر رؤسای جمهور امریکا به شدت سقوط کرده به نحوی که وی رتبه نخست در این کاهش را از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون به خود اختصاص داده است.

امریکا پس از 20 سال حضور در افغانستان، در ماه اگست سال روان میلادی از افغانستان خارج شد. طالبان در بیست و چهارم اگست و پس از سقوط حکومت اشرف غنی، رئیس جمهور فراری افغانستان کنترل کشور را در دست گرفت.

آخرین سرباز امریکایی به تاریخ 30 اگست میدان هوایی کابل را ترک کرد و طالبان با شلیک شادیانه خروج کامل سربازان امریکایی از افغانستان را جشن گرفتند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x