صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

پیام طالبان به رهبران جهادی: شما را در حکومت شریک می‌کنیم

به گفته‌ای این منابع، این وعده از طریق پاکستان به این رهبران ارسال شده و گفته شده که طالبان به این رهبران وعده کرده‌اند تا دو ماه آینده در ساختار حکومت تغییرات وارد خواهد شد و برای رهبران حاضر در ترکیه نیز سهمی در نظر گرفته می‌شود.

منابع می‌گویند که طالبان به رهبران جهادی حاضر در ترکیه، وعده‌ی مشارکت در حکومت داده‌اند. به گفته‌ای این منابع، این وعده از طریق پاکستان به این رهبران ارسال شده و گفته شده که طالبان به این رهبران وعده کرده‌اند تا دو ماه آینده در ساختار حکومت تغییرات وارد خواهد شد و برای رهبران حاضر در ترکیه نیز سهمی در نظر گرفته می‌شود.

پیک‌آفتاب: داوود ناجی، مشاور سیاسی دفتر شورای امنیت ملی حکومت قبلی در توییتی، گفته که طالبان از طریق پاکستان به رهبران حاضر در استانبول ترکیه پیام داده و به آنها وعده کرده است که شما را نیز در قدرت شریک می‌کنیم. به اساس نوشته آقای ناجی، این پیام از آدرس مجموعه‌ی حقانی طالبان فرستاده شده است. داوود ناجی نوشته است: «طالبان از طریق پاکستان به “رهبران جهادی مقیم استانبول” پیام داده‌اند که ظرف یک تا دو ماه آینده، در حکومت تغییرات می‌آوریم و شما را هم سهم می‌دهیم. این پیام از آدرس “حقانی‌ها” فرستاده شده.»

این درحالی است که به تازگی شماری از رهبران جهادی با نشر اعلامیه‌های در فیسبوک، از تشکیل شورای مقاومت ضد طالبان خبر داده‌اند. این شورا با انتشار یک بیانیه غیررسمی اعلام کرد که فعالیت‌هایش در دو حوزه سیاسی و نظامی تقسیم‌بندی شده و در هر دو بخش فعالیت خواهد کرد. اعضای این شورا از کشورهای جهان خواسته‌اند از به رسمیت شناختن طالبان و کابینه این گروه خودداری کنند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x