صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کنگره آمریکا لایحه‌ای را تصویب کرد تا از انتقال تسلیحات به اسرائیل جلوگیری شود

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده از ان‌بی‌سی نیوز با اشاره به تهدیدات اخیر بایدن در مورد قطع ارسال سلاح برای اسرائیل نوشت: مجلس نمایندگان تحت رهبری جمهوری‌خواهان لایحه‌ای را تصویب کرده است که توانایی رئیس‌جمهور، برای جلوگیری از انتقال تسلیحات به اسرائیل را محدود می‌کند. این لایحه،پنجشنبه ۲۷ ثور در کنگره با ۲۲۴ […]

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده از ان‌بی‌سی نیوز با اشاره به تهدیدات اخیر بایدن در مورد قطع ارسال سلاح برای اسرائیل نوشت: مجلس نمایندگان تحت رهبری جمهوری‌خواهان لایحه‌ای را تصویب کرده است که توانایی رئیس‌جمهور، برای جلوگیری از انتقال تسلیحات به اسرائیل را محدود می‌کند. این لایحه،پنجشنبه ۲۷ ثور در کنگره با ۲۲۴ رای موافق در برابر۱۸۷ رای مخالف به تصویب رسید.

۱۶ دموکرات از جمله توماس سوزی از نیویورک، جرد موسکوویتز از فلوریدا و جاش گاتهایمر از نیوجرسی نیز به آن رای دادند و تنها سه جمهوری خواه با آن مخالفت کردند.

مایک جانسون رئیس‌مجلس نمایندگان آمریکا از تصویب این لایحه استقبال و  از دولت بایدن مبنی بر عدم استفاده از تسلیحات خاص از اسرائیل (از جمله بمب های ۲۰۰۰ پوندی و بمب های ۵۰۰ پوندی) انتقاد کرد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x