صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

بلینکن: از “مرکز حمایت اجتماعی” برای مهاجران افغانستانی پشتیبانی می‌کنیم

وزارت خارجه امریکا از مشارکت خود در برنامه "مرکز حمایت اجتماعی" (CSH) که بخشی از پروژه گروه "مشاوران خیریه راکفلر" برای حمایت از مهاجران افغانستانی است، خبر داد.

وزارت خارجه امریکا از مشارکت خود در برنامه “مرکز حمایت اجتماعی” (CSH) که بخشی از پروژه گروه “مشاوران خیریه راکفلر” برای حمایت از مهاجران افغانستانی است، خبر داد.

پیک‌آفتاب: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه امریکا طی بیانیه‌ای گفته است که هدف از راه‌اندازی‌ این برنامه، ایجاد فرصت‌های مؤثرتر برای افراد و گروه‌های مختلف در سراسر امریکا است تا بتوانند به صورت هدفمند از افغانستانی‌‌هایی که به ایالات متحده امریکا آمده‌اند پشتیبانی کنند و با تشکیل گروه‌های حمایتی به آنها کمک کنند تا هنگام ‌ورود به امریکا، بتوانند برای زندگی در کشور جدید آماده شوند.

در بیانیه وزارت خارجه امریکا آمده است که در پی ورود ده‌ها هزار افغانستانی به ایالات متحده، امریکایی‌ها از اقشار مختلف برای کمک به این افراد و استقبال از آنها ابراز علاقه و آمادگی کرده‌اند.

این برنامه به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد که مستقیماً در فرایند خوشامدگویی و حمایت از مهاجران تازه‌ وارد برای خو گرفتن به زندگی جدید خود مشارکت داشته باشند و نقش مؤثری در روند تطبیق افغانستانی‌ها با جامعه امریکا ایفا کنند.

برنامه “مرکز حمایت اجتماعی” در ۹۰ روز نخست ورود مهاجران افغان تبار به امریکا، خدمات پشتیبانی مالی، تأمین مسکن، مایحتاج اولیه و تسهیل دسترسی به مزایای دولتی، ایالتی، و محلی را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x