صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

طالبان: افراد استفاده‌جو از صفوف نظامیان طالبان اخراج می‌شوند

یک کمیسیون تحت عنوان «کمیسیون تصفیه» ایجاد شده تا صفوف نیروهای امارت اسلامی را از وجود افراد استفاده‌جو و دارای سابقه بد پاک سازی کند.

مقامات امنیتی طالبان اعلام کرده‌اند که به منظور شناسایی و بیرون راندان افراد نامطلوب و سوءاستفاده‌جو از صفوف نیروهای نظامی طالبان، کمیسیونی ایجاد شده است.

پیک‌آفتاب: مقامات امنیتی طالبان امروز در یک نشست خبری در مرکز رسانه‌های حکومت گفته‌اند که به زودی افراد نامطلوب از صفوف نیروهای نظامی این گروه خارج خواهند شد. به گفته این مقامات، یک کمیسیون تحت عنوان «کمیسیون تصفیه» ایجاد شده تا صفوف نیروهای امارت اسلامی را از وجود افراد استفاده‌جو و دارای سابقه بد پاک سازی کند. این مقام‌ها همچنین گفتند که تلاش‌ها برای ایجاد یک اردوی منظم ادامه دارد.

دو روز پیش ذبیح‌الله مجاهد سخنگو و معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان نیز گفته بود که به زودی افراد نامطلوب از ادارات دولتی بیرون رانده می‌شوند. آقای مجاهد گفته بود که شورای وزیران طالبان فیصله کرده است تا ادارات امارت اسلامی از صفوف افراد نامطلوب تصفیه گردد. آقای مجاهد اما توضیح نداده بود که منظور از افراد نامطلوب چه کسانی هستند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x