صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

مولود چاووش اوغلو: آمریکا داعشی‌ها را از سوریه به افغانستان منتقل کردند

مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه روز گذشته، شنبه 17 میزان، با همتای ونزوئلایی خود در یک کنفرانس خبری اشتراک نموده، چنین اذعان نمود: آمریکا از گروه‌های تروریستی در سوریه با هدف تقسیم این کشور حمایت می‌کند.

چاووش اوغلو، با انتقاد از سیاست‌های یک‌جانبه‌ آمریکا که آثار آنها در کشورهای عراق، سوریه و افغانستان نمایان است، گفت: “واشنگتن درباره حضور خود در سوریه برای مبارزه با داعش صادق نیست.”

پیک‌آفتاب: به نقل از شبکه خبری المیادین، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه روز گذشته، شنبه 17 میزان، با همتای ونزوئلایی خود در یک کنفرانس خبری اشتراک نموده، چنین اذعان نمود: آمریکا از گروه‌های تروریستی در سوریه با هدف تقسیم این کشور حمایت می‌کند.

چاووش اوغلو با تاکید بر اینکه آمریکا، داعشی‌ها را از سوریه به افغانستان منتقل کرد، گفت: واشنگتن درباره حضور خود در سوریه برای مبارزه با داعش صادق نیست.

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به این نکته که مقامات کاخ سفید سیاست‌های یک‌جانبه‌ای را در پیش می‌گیرد که تاثیر آنها بر عراق، سوریه و افغانستان نمایان شدند. او از آمریکا خواست به جای سرزنش ترکیه، سیاست‌های خود را در قبال کشورهای جهان و منطقه تغییر دهد. او افزود: حالا وقت آن است که دست به دست هم دهیم و کشورهای آسیب پذیری چون افغانستان را حمایت کنیم. زیرا؛ آنها به کمک های بشردوستانه نیازمند اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x