صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

طالبان از زغال سنگ برق تولید می‌کنند

وزارت انرژی و آب طالبان اعلام کرده است که دومین نشست کمیته تولید برق از زغال سنگ به ریاست ملا عبداللطیف منصور، سرپرست این وزارت برگزار گردیده است.

وزارت انرژی و آب طالبان اعلام کرده است که دومین نشست کمیته تولید برق از زغال سنگ به ریاست ملا عبداللطیف منصور، سرپرست این وزارت برگزار گردیده است.

پیک‌آفتاب: ملا عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت انرژی و آب طالبان، روز گذشته 8 جوزا، با انتشار رشته توییتی اعلام کرده است: “در این نشست رئیسان این وزارت، معین وزارت اقتصاد، معینان وزارت‌های عدلیه، تجارت و صنایع، معادن و پترولیم، اداره ملی حفاظت از محیط زیست، د افغانستان بانک، د افغانستان برشنا شرکت، اتاق معادن و صنایع و نمایندگان اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری اشتراک داشتند و درباره موضوعات ساختار شرکت تولید برق از زغال سنگ، قیمت فروش زغال سنگ، تعیین تعرفه برق از منابع زغال سنگ و ساخت سایت‌های تعیین شده برای کارخانه‌های تولید برق، تبادل نظر گردیده است.”

خبرنامه می‌افزاید که در این نشست علاوه بر موارد فوق، روی موضوعاتی هم‌چون تسهیلات برای سرمایه‌گذاران و مسائل فنی-تخنیکی نیز تبادل نظر صورت گرفته است.

طالبان اخیراً کمیته‌ای را برای تولید برق از زغال سنگ به ریاست ملا عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت انرژی و آب، ایجاد کرده‌اند تا طرح متذکره را هرچه عاجل اجرایی کنند.

خبرنامه می‌افزاید که تاکنون دو جلسه به خاطر بحث پیرامون مسائل فنی و چگونگی عملیاتی‌سازی این طرح برگزار گردیده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x