«عاليه دو هفته وظيفه ميرفت، اما به تاريخ ١٠ ميزان رفت و ديگه برنگشت. تلفنهايش خاموش است و ما به تمام ادارت مربوط عريضه و شكايت كردیم، اما متاسفانه طالبان هيچگونه همكاری نكردند و نمیکنند. با شورای علما پيش والی و معاون طالبان در هرات رفتیم، بینتيجه بود. بالاخره يكی از ادارت به ما گفت: “به ما وقت دهيد و زياد سر و صدا نكنيد.” به خاطر همين سكوت كرديم و منتظر بودیم، ولی در اين اواخر جواب دادند كه ما خبر نداريم كجاست.»
| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « خرداد | ||||||
| ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ | ||
| ۶ | ۷ | ۸ | ۹ | ۱۰ | ۱۱ | ۱۲ |
| ۱۳ | ۱۴ | ۱۵ | ۱۶ | ۱۷ | ۱۸ | ۱۹ |
| ۲۰ | ۲۱ | ۲۲ | ۲۳ | ۲۴ | ۲۵ | ۲۶ |
| ۲۷ | ۲۸ | ۲۹ | ۳۰ | ۳۱ | ||