صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

واشنگتن به تعقیب رهبران و شبه‌نظامیان داعش در منطقه ادامه می‌دهد

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده،معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا«سبرینا سینگ»در پاسخ به سوالی مبنی‌بر «ارتباط ایالات متحده با حملات اخیر ارتش پاکستان علیه تی‌تی‌پی» در اطراف مرز دیورند در خاک افغانستان، گفت که واشنگتن به تعقیب رهبران و شبه‌نظامیان داعش در منطقه ادامه می‌هد. وی روز چهارشنبه( ۲۳ جوزا)، در یک نشست خبری از […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده،معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا«سبرینا سینگ»در پاسخ به سوالی مبنی‌بر «ارتباط ایالات متحده با حملات اخیر ارتش پاکستان علیه تی‌تی‌پی» در اطراف مرز دیورند در خاک افغانستان، گفت که واشنگتن به تعقیب رهبران و شبه‌نظامیان داعش در منطقه ادامه می‌هد.

وی روز چهارشنبه( ۲۳ جوزا)، در یک نشست خبری از ارائه جزئیات بیشتر و مشخصا ابراز نظر درباره حملات ارتش پاکستان در خاک افغانستان خودداری کرد.

مقام‌های آمریکایی همواره از آنچه که عملیات ضدترویسم پاکستان می‌خوانند، حمایت خود را اعلام کرده‌اند.

طبق گزارش های پارسال، هم‌زمان با حمله ارتش  پاکستان بر اساس اهدافی در خوست و پکتیکا، رسانه‌های پاکستانی نوشتند که دونالد بلوم، سفیر آمریکا در اسلام‌آباد در دیدار با آصف‌علی زرداری، رئیس‌جمهور پاکستان، گفته واشنگتن در مبارزه با تروریسم از اسلام‌آباد حمایت می‌کند.

ارتش پاکستان گفته بود که به پناهگاه‌های تحریک طالبان پاکستانی در این دو ولایت افغانستان حمله کرده و شماری از شبه‌نظامیان آنها را کشته است.

ارتش پاکستان در اواخر ماه گذشته نیز به ««مواضع تحریک طالبان پاکستانی را در ولسوالی ورممی پکتیکا» حمله کرد.

پاکستان امارت اسلامی را متهم می‌کند که به تی‌تی‌پی در افغانستان پناه داده است. اما امارت اسلامی این ادعا را تکذیب کرده‌ است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x