صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

امارت اسلامی از دیگر کشور ها برای چاپ کتاب‌های درسی و پرداخت معاش آموزگاران کمک خواسته است

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده،مولوی حبیب‌الله حقانی، وزیر معارف امارت اسلامی در یک نشست بین‌المللی در کازان روسیه از کشورهای جهان خواست که برای چاپ کتاب‌های درسی، تامین معاش معلمان و ساخت مکاتب در افغانستان با امارت اسلامی همکاری کنند. رادیو و تلویزیون ملی روز سه‌شنبه گزارش داد که مولوی ندا محمد ندیم، وزیر […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده،مولوی حبیب‌الله حقانی، وزیر معارف امارت اسلامی در یک نشست بین‌المللی در کازان روسیه از کشورهای جهان خواست که برای چاپ کتاب‌های درسی، تامین معاش معلمان و ساخت مکاتب در افغانستان با امارت اسلامی همکاری کنند.

رادیو و تلویزیون ملی روز سه‌شنبه گزارش داد که مولوی ندا محمد ندیم، وزیر تحصیلات عالی امارت اسلامی همراه با مولوی حبیب‌الله آغا حقانی، وزیر معارف امارت اسلامی در دومین نشست بین‌المللی وزیران معارف و تحصیلات عالی در شهر کازان اشتراک و سخنرانی کردند.
در این نشست امارت اسلامی گفت که در بخش توسعه علمی با منطقه و جهان رقابت می‌کند.

حافظ ضیاالله هاشمی، سخنگوی وزارت تحصیلات عالی امارت اسلامی، ۲۲ جوزا در حساب کاربری اکس خود به نقل از  ندیم نوشته است:«امارت اسلامی افغانستان متعهد به توسعه دانش و رقابت با منطقه و جهان در این زمینه است.»

وزیر تحصیلات عالی امارت اسلامی گفته که تاکنون ۱۳۱ نصاب تحصیلی را در افغانستان مورد بازنگری قرار داده‌اند.

وی از تکمیل ۱۴ پروژه بزرگ زیربنایی نیز یادآوری کرده است و در دیگر بخش ها، خواهان عدم مداخله کشورهای دیگر بر افغانستان نیز شده است.

وی گفته است که «ما همیشه در مقابل همه حلقات مخرب مبارزه کرده و خواهیم کرد.»

دومین دور نشست وزیران معارف و تحصیلات عالی در روزهای ۲۱ و ۲۲ جوزا در شهر کازان روسیه برگزار شد که از سوی وزارت معارف روسیه و جمهوری تاتارستان برگزار شده است که در این نشست نمایندگان حدود ۴۰ کشور از آسیا، آفریقا و امریکا اشتراک کردند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x