صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

تن‌هاخ،سرمربی منچستر اخراج نمی شود

پیک آفتاب:در حالی که شمارش معکوس برای اخراج اریک تن‌هاخ آغاز شده بود اما امروز رسانه‌های انگلیسی از تغییر تصمیم مدیران منچستریونایتد خبر دادند که این مربی برای فصل آینده هم روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست و اخراج نخواهد شد. در واقع، به نظر می‌رسید تن‌هاخ در مسیر برکناری و خارج شدن از باشگاه […]

پیک آفتاب:در حالی که شمارش معکوس برای اخراج اریک تن‌هاخ آغاز شده بود اما امروز رسانه‌های انگلیسی از تغییر تصمیم مدیران منچستریونایتد خبر دادند که این مربی برای فصل آینده هم روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست و اخراج نخواهد شد.

در واقع، به نظر می‌رسید تن‌هاخ در مسیر برکناری و خارج شدن از باشگاه باشد، ولی او در حال مذاکره برای تمدید قرارداد است. قرارداد فعلی سرمربی هلندی منچستر تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار دارد و گفته می‌شود او و این باشگاه به دنبال تمدید ۲ ساله قرارداد هستند.

این در حالی است که منچستر پس از قرار گرفتن در پایین‌‎ترین رتبه تاریخ حضورش در لیگ برتر ( کسب مقام هشتم در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر) و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا، آماده خداحافظی با تن‌هاخ شده بود و از مربیانی مانند توماس توخل، مائوریتسیو پوچتینو، توماس فرانک، سرمربی برنتفورد و روبرتو دزربی، سرمربی سابق برایتون به عنوان سرمربی جدید یونایتد نام برده می‌شد.

قهرمانی در جام حذفی با شکست دادن منچسترسیتی و همچنین بحران شدید مصدومیت در این تیم، سبب شده است که مدیران یونایتد برای ماندن تن‌هاخ به توافق برسند.

روزنامه تلگراف می گوید در زمانی که بازیکنان یونایتد که منتظر اخراج این مربی ۵۴ ساله بودند، از شنیدن خبر ابقای او غافلگیر شده‌اند و اکثریت آنها خوشحال هستند که فضای سردرگمی حول نیمکت این تیم به پایان رسیده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x